sábado, 18 de abril de 2009

Apunts d'infermeria

Fa més d’un any que vaig iniciar aquest bloc. Per a mi ha estat una experiència molt interessant el fet d’escriure cada setmana un comentari sobre temes diversos relacionats amb la professió d’infermeria o amb la bioètica. És cert que a vegades m’hauria agradat veure-hi més comentaris, que sempre són d’agrair, i que sovint m’arriben més a nivell personal que a través del bloc. Però en qualsevol cas crec que el balanç és prou satisfactori.

He pogut constatar que tot i l’interès que pot despertar una iniciativa com aquesta, sovint sento comentaris en el sentit de trobar a faltar altres propostes provinents de persones que treballen en temes de salut i especialment d’infermeria, encara que és possible que hi hagi altres fòrums, webs o blocs que desconegui. L’intercanvi d’opinions i d’idees són sempre importants en qualsevol col·lectiu, i més encara en el nostre on sovint ens hem de plantejar el propi rol professional.

Per això he trobat interessant el bloc de la Núria Sagués, Apunts d’infermeria, que fa un seguiment de les activitats relacionades amb la professió, i en el darrer apunt publica uns curiosos video sobre la Florence de Nightingale. Adjunto l’enllaç per a qui pugui interessar..

1 comentario:

A peu coix. Núria Sagués dijo...

Hola Mercè avui he vist la teva visita al meu bloc i m’ha alegrat molt, precisament perquè jo, ja et vaig descobrir fa temps. Et vaig enviar un correu on et demanava si volies que t’enllacés al meu (li vaig tenir un temps però, al no rebre resposta vaig pensar que havies canviat de correu o que potser preferies que no ho fes i vaig treure’l). T’he de dir que segueixo els teus apunts i que els trobo molt interessants.
Espero que ens seguim la pista.
Insereixo un enllaç cap el teu.
Salut!
Núria (http://apuntsinfermeria.blogspot.com)