sábado, 16 de febrero de 2008

PRESENTACIÓ

Em dic Mercè Carrera, i sóc infermera que exerceixo des de l’any 1.977. He treballat, doncs, 30 anys a l’Àrea Hospitalària. Gaire bé sempre he fet la meva feina com a infermera base, però durant uns quants anys també com a Coordinadora d’Àrea Hospitalària i com a Directora d’Infermeria.

Tots aquests anys d’experiència em donen una visió general i una perspectiva de la problemàtica d’infermeria. Des d’aquest bloc tinc la voluntat d’anar explicant el meu punt de vista sobre temes relacionats amb infermeria.

Invito a tothom que vulgui a escriure els comentaris que cregui oportú.

3 comentarios:

Unknown dijo...

Hola soc l´Elena del curs de Bioetica he entrat al teu blog i em sembla molt interessant i ja me l´he posat als meus " preferits" molts petons.

Anónimo dijo...

Es un tema de permanent actualitat. Felicitats.
Recomano la 'Revista Digital Universitaria ' de Mèxic al web
http://www.revista.unam.mx/. El 'volumen 7 Num 4 d'abril de 2006 està dedicat a la bioètica i dolor. Crec que et serà d'interés.
Passare també el recurs de la Revista Cubana de Enfermeria on hi ha un ampli recull sobre bioètica vs enfermeria
Julia

Xavi SiS dijo...

Sóc en Xavier Sánchez i Sancho, infermer des del 1996.
M'han convidat a participar en una taula rodona sobre bioètica i m'he nodrit dels seus coneixements i recomenacions d'articles per preparar la meva intervenció.
Volia agrair-li la seva dedicació.
He trobat el seu bloc molt ric i interessant.